Vi søger en dygtig og erfaren reservedelsekspedient til vores afdeling i Bjæverskov

25. marts 2024   |   Øvrige, H.P. Entreprenørmaskiner

Du vil blive en del af vores reservedelsafdeling, som består af i alt 8 personer, fordelt på vores afdelinger i hhv. Bjæverskov og Horsens. Dine arbejdsopgaver vil primært være ekspedition af reservedele eksternt og internt, indkøb og kontakt med danske og udenlandske leverandører. Du vil få en grundig oplæring og instruktion i arbejdsopgaverne.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har en uddannelse indenfor branchen eller har indgående erfaring fra en tidligere stilling som reservedelsekspedient. Derudover er det vigtigt, at du:

• Har godt kendskab til IT og gerne erfaring med Microsoft Dynamics NAV og Microsoft Office
  • Kan bevare overblik i travle perioder
  • Skriver og taler engelsk på et godt niveau
  • Har ordenssans
  • Er en god kollega

Det er en forudsætning for udførelse af arbejdet, at den ansatte til enhver tid besidder gyldigt førerbevis.

Hos os bliver du en del af en solid familieejet virksomhed, hvor vi kan tilbyde dig bl.a. en attraktiv lønpakke, god sundhedssikring samt pensions- og frugtordning.

Ansøgning og ansættelse

Stillingen er en fuldtidsstilling, som ønskes besat snarest muligt. Vi behandler ansøgninger løbende.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Reservedelschef Finn Andersen på telefon 56 87 10 10 eller Salgsdirektør Ole Pausgaard på telefon 56 87 10 10.

Ansøgning og CV sendes til Salgsdirektør Ole Pausgaard på mail: op@hpe-as.dk